Поширені запитання

Як дозволити доступ до камери та мікрофона?

Щоб ви могли використовувати відеодзвінки, необхідно дозволити доступ браузера до камери та мікрофону. Інструкції відрізняються для різних браузерів та операційних систем:

Google Chrome, Android: див. Інструкції.

Google Chrome, ПК: див. Інструкції.

Google Chrome, iOS: див. Інструкції.

Safari, iOS

За замовчуванням Safari запитує доступ на використання камери та мікрофона. Ви можете вибрати один з варіантів: "Дозволити" або "Скасувати".

Safari доступ до камери та мікрофону

Після вибору налаштування, дозвіл (або заборона) діятиме до моменту, коли ви залишите сайт або перезавантажте сторінку. Якщо ви передумали і хочете змінити своє рішення, просто перезавантажте сторінку і виберіть варіант, що вас цікавить.

Доступ можна дозволити і без перезавантаження сторінки, для цього натисніть на символи "AА" в адресному рядку, перейдіть в налаштування веб-сайту та увімкніть доступ до камери та мікрофону:

Safari доступ до камери та мікрофону для сайту

У деяких випадках необхідно дозволити доступ Safari до камери і мікрофону. Зробити це можна у налаштуваннях Вашого iPhone: Налаштування -> Safari -> Камера, Налаштування -> Safari -> Мікрофон.

Google Chrome, Opera и Mozilla Firefox

В адресному рядку натисніть на зображення замка та дозвольте доступ до камери та мікрофону:

Opera, Mozilla Firefox доступ до камери та мікрофону для сайту

Як зберегти анонімність у чаті?

Ми наполегливо рекомендуємо дотримуватися наступних заходів для збереження анонімності:

  • Тримайте суворо у секреті всю свою контактну інформацію: номер телефону, email, адреси сторінок у соціальних мережах, місто проживання, навіть своє ім'я.
  • Не показуйте своє обличчя у відео чаті, не надсилайте фото свого обличчя в особистих повідомленнях користувачам, яким не довіряєте.
  • Не переходьте за підозрілими посиланнями.
  • Не контактуйте через месенджери WhatsApp та Viber. У Telegram задайте ім'я користувача, щоб не було видно ваш номер телефону.
  • Налаштуйте максимальну приватність у Вконтакті, Однокласниках та Facebook.

Як розпізнати шахрая?

Щоб уберегти себе від дій шахраїв, прохання дотримуватися наступних правил:

  • Не користуйтеся платними послугами користувачів, в яких немає мітки "Акаунт підтверджений".
  • Уникайте користувачів, які відразу просять продовжити спілкування в одному з месенджерів.
  • Спілкуючись у відео чаті, попросіть користувача показати певний жест або поговоріть з ним через мікрофон. Тільки коли користувач реагує на ваші прохання, ви будете впевнені, що це не відео запис.

Що означає "Почати діалог для здійснення дзвінків та надсилання файлів"?

Кожен користувач може налаштувати обмеження на прийом файлів та дзвінків лише від тих користувачів, з якими вже був діалог. Зверніть увагу, ви повинні отримати як мінімум 2 повідомлення у відповідь, щоб діалог відбувся, в іншому випадку ви отримаєте попередження наступного змісту: "Для початку заведіть діалог з користувачем, перш ніж відправляти файли"

Як додати користувача до чорного списку?

Тільки зареєстровані користувачі можуть додавати користувачів до чорного списку. Щоб додати користувача до чорного списку, натисніть на наступну кнопку:

Кнопка додавання користувача до чорного списку

Користувачі, внесені до чорного списку, не зможуть вам зателефонувати та надсилати повідомлення. Обмеження на дзвінки не поширюється на чат-рулетку.

Переглянути свій чорний список можна на панелі налаштувань.

Як додати користувача до обраного?

Тільки зареєстровані користувачі можуть додавати користувачів до обраного. Щоб додати користувача до обраного, натисніть на наступну кнопку:

Кнопка додавання користувача до обраного

Додаючи користувачів у обране, ви можете налаштувати прийом дзвінків тільки від користувачів цього списку.

Переглянути свій список обраних можна на панелі налаштувань.

Як подати скаргу на користувача?

Тільки зареєстровані користувачі можуть надсилати скарги на користувачів. Для подання скарги, натисніть на наступну кнопку та оберіть відповідний тип скарги:

Кнопка надсилання скарги

Користувачі, які порушують правила чату, можуть отримати різні обмеження, навіть блокування облікового запису.

Як видаляти непотрібні діалоги?

Щоб видалити діалог на комп'ютері, наведіть курсор на діалог у списку та натисніть наступну кнопку:

Кнопка вилучення діалогу на ПК

Для видалення діалогу на мобільному пристрої, посуньте непотрібний діалог вліво і натисніть кнопку "Видалити":

Кнопка видалення діалогу на мобільному пристрої

Діалог буде видалено лише у вас. Тому при появі нових повідомлено в діалозі, він може відновитися. Діалог і все листування в ньому видаляється повністю, якщо будуть дотримані такі умови:

  1. Кожен із співрозмовників видалить діалог.
  2. У часовому проміжку між видаленням діалогу кожним із учасників до діалогу не надійде нового повідомлення.

Чому можуть заблокувати обліковий запис?

Ми наполегливо рекомендуємо використовувати чат у рамках користувальницької угоди. Команда модераторів стежить за дотриманням правил учасниками чату. Користувачі, які порушують правила, можуть отримати деякі обмеження. Злісним порушникам повністю обмежується доступ до чату. Наведемо список найпоширеніших причин блокування облікового запису:

  1. Спам, рекламні повідомлення, масове розсилання контактних даних.
  2. Завантаження заборонених файлів.
  3. Створення фейкових облікових записів. У разі масового створення фейкових акаунтів, справжній обліковий запис користувача також буде заблокований!
  4. Введення користувачів в оману щодо вашої статі.
  5. Використання у відео чаті фейкових веб-камер та фейкового відео.
  6. Неповнолітні користувачі.
  7. Пропозиція платних послуг без попереднього узгодження з адміністрацією чату.
  8. Реэстрация декількох облікових записів на одного користувача.
  9. Шантаж, розповсюдження персональних даних, фото та відео інших учасників чату.

Що означає "Користувач може робити відео запис дзвінка"?

Найчастіше це повідомлення діє, як попередження бути обережним, щоб зберегти анонімність: не показувати обличчя, не відправляти контактні дані. Але в деяких випадках може бути висока ймовірність того, що користувач може робити відео запис дзвінка. Алгоритм появи такого повідомлення не розголошується.

Що означає Акаунт підтверджено?

Ця позначка означає, що користувач підтвердив свою стать і вік. Щоб отримати відповідну позначку, будь ласка, зверніться до онлайн підтримки чату.

Чому стать анкети було змінено?

Стать анкети може бути змінена через скарги, які ми отримуємо від інших користувачів чату. Якщо ви вважаєте, що стать вашої анкети була змінена помилково, зверніться в онлайн підтримку, щоб підтвердити вашу стать за допомогою короткого відео дзвінка модератора.

Як видалити фото або відео, надіслане у повідомленні?

При видаленні файлів з галереї вони також автоматично видаляються з усіх діалогів: у вас і у співрозмовників.

Мені не вистачає певного функціоналу, що робити?

Ми завжди відкриті для пропозицій та зауважень. Тому, якщо вам не вистачає деяких опцій у чаті, у вас є поради щодо покращення функціональності або просто зауваження - зверніться до нас через службу підтримки.

Чи можна відновити віддалений обліковий запис?

Обліковий запис і вся інформація видаляється безповоротно.

Чому зник контакт або діалог?

Користувач видалив свій обліковий запис або був заблокований через порушення правил.